▬ Usługi ▬
Audytor przyjmuje rolę gościa hotelowego i na podstawie zleconych usług przygotowuje raport, który zawiera materiał opisowy, fotograficzny, a także filmowy z ukrytej kamery
Obserwacja przeprowadzana jest biernie (obserwacja obsługi innych klientów), jak i czynnie (obsługa audytorów)
Na życzenie zleceniodawcy możemy wykreować niecodzienną sytuację, aby zaobserwować zachowanie pracowników w sytuacjach nietypowych
(niezadowolony, agresywny, uporczywy gość) lub sprawdzić Hotel pod kątem bezpieczeństwa tj. dostępu do stref tylko dla personelu, reakcji ochrony itp
Działamy na podstawie pozwolenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji nr. RD-89/2025
co pozwala nam przetwarzać dane osobowe osób bez ich zgody w zakresie zleconych usług.
- ETAPY AUDYTU -
Przegląd obiektu w Internecie pod kątem, widoczności, spójności oferty oraz opinii (strona www obiektu, booking, hrs, expedia, tripadvisor itp)
Dokonanie rezerwacji a następnie jej korekta – oceniana jest zdolność działu rezerwacji/recepcji do sprzedaży usług, a także szybkość i jakość obsługi
Pobyt w obiekcie – oceniana jest jakość świadczonych usług przez poszczególne działy hotelowe (recepcja, restauracja, SPA i inne), oraz stopień przygotowania personelu. Ocenie podlega również czystość poszczególnych działów i ich stan techniczny.
- OCENIAMY PODCZAS POBYTU -
Otoczenie obiektu
Recepcja (jakość, czystość, profesjonalizm, znajomość usług hotelowych oraz atrakcji w okolicy)
Usługi dodatkowe (basen, spa, restauracja, sale zabaw dla dzieci i inne)
Pokój (czystość, wyposażenie, stan techniczny)
Część rekreacyjna i/lub konferencyjna
- GASTRONOMIA -
Śniadania (jakość, czystość, oferta)
Restauracja (jakość, czystość, oferta)
Dodatkowe punkty gastronomiczne (bar, kawiarnia itp.)
Room service
- SPA & WELLNESS -
Oferta zabiegowa
Recepcja SPA – jakość obsługi, znajomość oferty
Wykonanie zabiegów – jakość, profesjonalizm
- W KAŻDYM DZIALE -
Wiedza i przygotowanie zawodowe personelu
Jakość i szybkość obsługi
Czystość
Umiejętności interpersonalne
Sprawozdanie audytowe jest przedstawiane w ciągu 7 dni od zakończenia pobytu
Audytor przyjmuje rolę pracownika hotelu i na podstawie zleconych usług przygotowuje raport, który zawiera materiał opisowy, fotograficzny, a także filmowy z ukrytej kamery
Obserwacja przeprowadzana jest biernie (rozmieszczenie ukrytych kamer), jak i czynnie (obserwacja współpracowników)
Na życzenie zleceniodawcy możemy wykreować niecodzienną sytuację, aby zaobserwować zachowanie pracowników w sytuacjach nietypowych
(kradzież mienia hotelowego, niemoralne propozycje w stosunku do gości, handel zakazanymi substancjami lub towarami "spod lady"). Możemy sprawdzić Hotel pod kątem bezpieczeństwa tj. dostępu do stref tylko dla określonego personelu lub nieuprawionego pobytu personelu w pokojach hotelowych itp.
Działamy na podstawie pozwolenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji nr. RD-89/2025
co pozwala nam przetwarzać dane osobowe osób bez ich zgody w zakresie zleconych usług.
- ETAPY AUDYTU -
Rozmowa "rekrutacyjna", na której ustalany jest dokładny zakres działań oraz priorytety audytowe
Rozpoczęcie pracy w obiekcie – oceniana jest min zdolność wprowadzenia nowego pracownika na obiekt przez osoby odpowiedzialne, a także zakres przekazywanych informacji i zleconych zadań
Praca na obiekcie polegająca na wykonywaniu obowiązków na stanowisku, na którym został zatrudniony audytor oraz obserwacji pozostałych pracowników zgodnie z zakresem zleconych działań
Sprawozdanie audytowe jest przedstawiane w ciągu 7 dni od zakończenia zlecenia audytu wewnętrznego
Audytorzy przygotowują sprawozdanie na temat kosztów funkcjonowania hotelu oraz przedstawiają możliwości ich obniżenia.
Sprawozdanie zawiera między innymi:
Podział procentowy poszczególnych kosztów w ujęciu całościowym
Podział kosztów ze względu na poszczególne działy hotelowe
Wzrost lub spadek kosztów w porównaniu czasowym
Stosunek kosztów do zysków z poszczególnych usług
Porównanie cen od różnych dostawców usług oraz produktów
Propozycje optymalizacji kosztów w poszczególnych obszarach działalności Hotelu
OTA - Online Travel Agency czyli Internetowe biuro podróży lub tzw. zewnętrzny system rezerwacyjny. Najpopularniejsze OTA to:
Booking
HRS
Agoda
Expedia
Air BnB
E-travel
i wiele innych
- ETAPY PRAC -
Analiza widoczności, dostępności oraz spójności oferty obiektu na posiadanych OTA
Propozycja kompilacji, dodania lub usunięcia z poszczególnych OTA
Uzupełnienie oferty oraz dodanie nowych OTA
Bieżąca analiza konkurencji pod względem cen i oferty
Bieżąca obsługa OTA - zmiana cen, zmiana oferty
Ceny abonamentowe oraz pojedyncze zlecenia
Oferujemy pomoc przy uruchamianiu obiektów hotelowych dowolnej wielkości.
Jesteśmy w stanie uruchomić obiekt kompleksowo lub uruchomić poszczególne działy hotelowe takie jak dział rezerwacji, recepcja, służba pięter, dział konferencyjny, restauracja, bar. Współpracujemy z aktywnymi pracownikami oraz właścicielami wiodących hoteli i restauracji w Polsce. Wykonujemy zarówno prace fizyczne takie jak rozpakowanie i poukładanie wyposażenia pokoi hotelowych lub apartamentów, jak również rekrutację pracowników.
- PRZYKŁADOWE ETAPY PRAC -
Przygotowanie strony internetowej obiektu pod kątem merytorycznym (opisy obiektu, otoczenia, udogodnienia, atrakcje itp.)
Wdrożenie i konfiguracja PMS - Property Management System, czyli systemu do zarządzania operacjami hotelowymi (system rezerwacji)
Wdrożenie i konfiguracja Channel Managera (np. profitroom) oraz kompilacja z PMS i OTA
Przygotowanie podstawowych ofert oraz planów cenowych
Przygotowanie procedur i szablonów obsługi obiektu
Organizacja działu administracyjnego (przepływ informacji, dokumentów oraz kontrola płatności)
Płynne przekazanie obiektu osobie zarządzającej
Bezpłatna pomoc zdalna do 30 dni od momentu przekazania obiektu
+48 600 462 006
piotr@pshotel.pl
ul. Obłazowa 302B
34 - 433 Nowa Biała
NIP: 7292541142