1. pl

▬  Usługi ▬

Audyt zewnętrzny

Tajemniczy klient

 

 

 

 

 

 

Uruchamianie obiektów hotelowych

Obsługa OTA

Optymalizacja kosztów

Audyt wewnętrzny

Tajemniczy pracownik

  Działamy na podstawie pozwolenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji nr RD-89/2025   

 

 

Audyt zewnętrzny - Tajemniczy klient

 
- NA CZYM POLEGA AUDYT - 
 

Audytor przyjmuje rolę gościa hotelowego i na podstawie zleconych usług przygotowuje raport, który zawiera materiał opisowy, fotograficzny, a także filmowy z ukrytej kamery

 

Obserwacja przeprowadzana jest biernie (obserwacja obsługi innych klientów), jak i czynnie (obsługa audytorów)

 

Na życzenie zleceniodawcy możemy wykreować niecodzienną sytuację, aby zaobserwować zachowanie pracowników w sytuacjach nietypowych

(niezadowolony, agresywny, uporczywy gość) lub sprawdzić Hotel pod kątem bezpieczeństwa tj. dostępu do stref tylko dla personelu, reakcji ochrony itp

 

Działamy na podstawie pozwolenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji nr. RD-89/2025    

co pozwala nam przetwarzać dane osobowe osób bez ich zgody w zakresie zleconych usług.

 

- ETAPY AUDYTU - 

 

  • Przegląd obiektu w Internecie pod kątem, widoczności, spójności oferty  oraz opinii (strona www obiektu, booking, hrs, expedia, tripadvisor itp)

  • Dokonanie rezerwacji a następnie jej korekta – oceniana jest zdolność działu rezerwacji/recepcji do sprzedaży usług, a także szybkość i jakość obsługi

  • Pobyt w obiekcie – oceniana jest jakość świadczonych usług przez poszczególne działy hotelowe (recepcja, restauracja, SPA i inne), oraz stopień przygotowania personelu. Ocenie podlega również czystość poszczególnych działów i ich stan techniczny.

 

- OCENIAMY PODCZAS POBYTU -

 

  • Otoczenie obiektu

  • Recepcja (jakość, czystość, profesjonalizm, znajomość usług hotelowych oraz atrakcji w okolicy)

  • Usługi dodatkowe (basen, spa, restauracja, sale zabaw dla dzieci i inne)

  • Pokój (czystość, wyposażenie, stan techniczny)

  • Część rekreacyjna i/lub konferencyjna

 

- GASTRONOMIA -

 

  • Śniadania (jakość, czystość, oferta)

  • Restauracja (jakość, czystość, oferta)

  • Dodatkowe punkty gastronomiczne (bar, kawiarnia itp.)

  • Room service

 

- SPA & WELLNESS -

 

  • Oferta zabiegowa

  • Recepcja SPA – jakość obsługi, znajomość oferty

  • Wykonanie zabiegów – jakość, profesjonalizm

 

- W KAŻDYM DZIALE - 

 

  • Wiedza i przygotowanie zawodowe personelu

  • Jakość i szybkość obsługi

  • Czystość

  • Umiejętności interpersonalne

 

Sprawozdanie audytowe jest przedstawiane w ciągu 7 dni od zakończenia pobytu 

Audyt wewnętrzny - Tajemniczy pracownik

 
- NA CZYM POLEGA AUDYT - 
 

Audytor przyjmuje rolę pracownika hotelu i na podstawie zleconych usług przygotowuje raport, który zawiera materiał opisowy, fotograficzny, a także filmowy z ukrytej kamery

 

Obserwacja przeprowadzana jest biernie (rozmieszczenie ukrytych kamer), jak i czynnie (obserwacja współpracowników)

 

Na życzenie zleceniodawcy możemy wykreować niecodzienną sytuację, aby zaobserwować zachowanie pracowników w sytuacjach nietypowych

(kradzież mienia hotelowego, niemoralne propozycje w stosunku do gości, handel zakazanymi substancjami lub towarami "spod lady"). Możemy sprawdzić Hotel pod kątem bezpieczeństwa tj. dostępu do stref tylko dla określonego personelu lub nieuprawionego pobytu personelu w pokojach hotelowych itp.

 

Działamy na podstawie pozwolenia Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji nr. RD-89/2025   

co pozwala nam przetwarzać dane osobowe osób bez ich zgody w zakresie zleconych usług.

 

- ETAPY AUDYTU - 

 

  • Rozmowa "rekrutacyjna", na której ustalany jest dokładny zakres działań oraz priorytety audytowe

  • Rozpoczęcie pracy w obiekcie – oceniana jest min zdolność wprowadzenia nowego pracownika na obiekt przez osoby odpowiedzialne, a także zakres przekazywanych informacji i zleconych zadań

  • Praca na obiekcie polegająca na wykonywaniu obowiązków na stanowisku, na którym został zatrudniony audytor oraz obserwacji pozostałych pracowników zgodnie z zakresem zleconych działań

  • Sprawozdanie audytowe jest przedstawiane w ciągu 7 dni od zakończenia zlecenia audytu wewnętrznego

Optymalizacja kosztów

 

- NA CZYM POLEGA  - 
 

Audytorzy przygotowują sprawozdanie na temat kosztów funkcjonowania hotelu oraz przedstawiają możliwości ich obniżenia.

Sprawozdanie zawiera między innymi:

 

  • Podział procentowy poszczególnych kosztów w ujęciu całościowym

  • Podział kosztów ze względu na poszczególne działy hotelowe

  • Wzrost lub spadek kosztów w porównaniu czasowym

  • Stosunek kosztów do zysków z poszczególnych usług

  • Porównanie cen od różnych dostawców usług oraz produktów 

  • Propozycje optymalizacji kosztów w poszczególnych obszarach działalności Hotelu

Obsługa OTA

 

- NA CZYM POLEGA - 
 

OTA - Online Travel Agency czyli Internetowe biuro podróży lub tzw. zewnętrzny system rezerwacyjny. Najpopularniejsze OTA to:

  • Booking

  • HRS

  • Agoda

  • Expedia

  • Air BnB

  • E-travel

  • i wiele innych

- ETAPY PRAC -

 

  • Analiza widoczności, dostępności oraz spójności oferty obiektu na posiadanych OTA

  • Propozycja kompilacji, dodania lub usunięcia z poszczególnych OTA

  • Uzupełnienie oferty oraz dodanie nowych OTA

  • Bieżąca analiza konkurencji pod względem cen i oferty

  • Bieżąca obsługa OTA - zmiana cen, zmiana oferty

  • Ceny abonamentowe oraz pojedyncze zlecenia

 

Uruchamianie obiektów hotelowych

 

- NA CZYM POLEGA - 
 

Oferujemy pomoc przy uruchamianiu obiektów hotelowych dowolnej wielkości.

Jesteśmy w stanie uruchomić obiekt kompleksowo lub uruchomić poszczególne działy hotelowe takie jak dział rezerwacji, recepcja, służba pięter, dział konferencyjny, restauracja, bar. Współpracujemy z aktywnymi pracownikami oraz właścicielami wiodących hoteli i restauracji w Polsce. Wykonujemy zarówno prace fizyczne takie jak rozpakowanie i poukładanie wyposażenia pokoi hotelowych lub apartamentów, jak również rekrutację pracowników. 

 

- PRZYKŁADOWE ETAPY PRAC - 

 

  • Przygotowanie strony internetowej obiektu pod kątem merytorycznym (opisy obiektu, otoczenia, udogodnienia, atrakcje itp.)

  • Wdrożenie i konfiguracja PMS - Property Management System, czyli systemu do zarządzania operacjami hotelowymi (system rezerwacji)

  • Wdrożenie i konfiguracja Channel Managera (np. profitroom) oraz kompilacja z PMS i OTA

  • Przygotowanie podstawowych ofert oraz planów cenowych

  • Przygotowanie procedur i szablonów obsługi obiektu

  • Organizacja działu administracyjnego (przepływ informacji, dokumentów oraz kontrola płatności)

  • Płynne przekazanie obiektu osobie zarządzającej 

  • Bezpłatna pomoc zdalna do 30 dni od momentu przekazania obiektu 

+48 600 462 006

 

piotr@pshotel.pl

ul. Obłazowa 302B

34 - 433 Nowa Biała

NIP: 7292541142

KONTAKT